Syskonkärlek?

Måste bara skriva av mig lite..är så upprörd på min förbannade stora syster!

Ååååååh, man kan bli så jävla förbannad på sina syskon asså..! Förstår inte hur arg man kan bli, men de blev jag idag iaf..

Hon är fan 24 år o helt jävla dum i huvudet o omogen för sin ålder. Hon skulle åka hem till linköping o hämta Mattias vid busstation där nån gång..så skäller hon på mig att det är mitt fel att hon kommer iväg för sent för att jag ville till Plantagen..men efter det ville hon till Nordik, så då får hon skylla sig själv tycker jag.

Så blir hon arg för mamma ringde o frågade vart vi va..då sa hon att vi va påväg hem, o ja bara..nee vi är vid Nordik. O sen frågade mamma om hon hade tankat så svarade jag nej. o då blir hon arg för det för att hon tycker att jag tjallar! haha, man kan ju bara garva åt henne!

Men mamma är så jobbig för hon ska hela tiden fortsätta o dadda om det o då blir hon bara mer upprörd, tänk om mamma bara kan hålla käften så carro blir tyst! Men nu har hon åkt så nu är det lugnt o skönt här hemma!

Pussssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0