Spara!

Nu har jag bokat tågbiljett till imorgon iaf! Trodde knappt att det skulle finnas nån sistaminuten kvar, men det fanns ett fåtal. =)

Sitter och äter frukost nu i min ensamhet, men sen kommer Matilda och kanske Jojo, så ska vi förmodligen ta oss ner till stan =) Jag har funderat på o inte handla några mer kläder denna månad, bara mat. Men jag kan inte bestämma mig om ja ska försöka leva så. hahaha skulle ju behöva spara lite pengar tills Barcelona juh. men de är ju ett tag kvar dit =) O sen måsta ja ju spara till nästa vinter också. oj va pengar ja ska spara. Lycka Till!
-Tack!

Nu har jag iaf köpt en kryddburk, eftersom vi hade en för lite här hemma, o de såg asfult ut..men nu är de fint  =) För på Åhléns i linköping fanns det flera st. kvar.

Skriver nog mer senare...puss pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0