Sjuk

Jag vill inte vara sjuk. Jag har ont i halsen och så börjar de kännas i öronen tror jag. Jag har också ont i huvudet och kanske feber, det känns som de iaf. Jag ska börjar varje mening med "Jag" i detta inlägg, bara så ni vet!

Jag måste igentligen åka o handla men ja orkar inte, så tur att jag fick med mig tekakor av farmor. Jag fick en mjölk också utav Morgan, tur det. Jag har precis svalt en jävla alvedon. Jag som hatar tabletter.

Jag är lite nervös inför imorgon för då börjar budgivningen, men om den stiger så säger vi nog good bye till den.

Jag kanske ska ut o resa också..bokat preliminärt den 6 dec. men jag kan förmodligen inte då för just den veckan är det tentavecka. Jag skriver kanske mer imorgon när jag inte behöver börja varje mening med "Jag" ;)

Jag säger då puss puss för ikväll, för jag måste tyvärr vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0