Pappa!

Min pappa måste vara världens bästa =)
han skämmer nästan bort mig, men det är jag värd..så som jag sliter ;) hahah

Det finns iaf några fördelar o börja plugga när man är ung. En är att man fortfarande har sin familj som stöttar en ekonomiskt ;)
Det är alla sånna där småsummor som blir mkt i slutändan...Bara passet som jag ska fixa imorgon kostar 400 kr..sen måste man ju träna för o må bra, så då blir de ett träningskort. Så råkar man krocka och självrisken blir 4000 kr..hallå...hur fan ska man ha råd med det? 4000 plus min hyra är hela CSN..hahah
Men där går min lilla pappa (och mamma) in och sponsrar mig =).

Ok, sen vet jag att jag är den där "slösa" och inte "spara", men va fan..men måste väl leva livet också! Man lever ju bara en gång ;)

Nee, jag är glad att jag har mina föräldrar och min pojkvän med såklart =)

Pussssss allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0