Intersport, SvD, fransar, Bacchus

Idag är det 1:a februari! Trevligt trevligt, det betyder att det är en ny månad. =)

Har precis varit på Intersport och shoppat lite..ett par träningsbyxor och ett träningslinne. Tänkte ta ett par byxor till, men jag har nog inte råd..o sen är jag inte i så stort behov av ett par svarta byxor eftersom jag redan har 2..=)

Har pluggat lite idag med carro. Gick väl sådär, men en bit kom vi =)
Skulle gå en promis också..så blev ja törstig så vi gick till skolan o sen kom vi inte så mkt längre tyvärr. Men vi har däremot pratat med SvD idag och så mailade vi..så de kanske blir en artikel om situationen här på skolan. Hoppas de iaf...

Får se hur de blir med Linköping på lördag..jag har ju ingen bil eftersom jag ska åka med pappa imorgon, o så ska ja ju fixa fransarna kl.11.00. Hallå, katastrof. Det har lossnat en "franstoffs" eller va man kan säga..så såg jag att mina egna fransar där var jääääätekorta...läskigt. Men det är tur att dom växer =)

Förresten så ska vi till Bacchus på lördagkväll o äta mums mat..mamma frågade om ja ville dit. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0