Imorgon blir jag miljonär på trav..

Jag är så trött och allt är så tråkigt nu för tiden. Det finns inge kul o göra...Blääääääää Och allt är bara piss känns de som. Funderar på allvar om det är för att jag inte har shoppat något.

Imorgon har jag bestämt att jag ska spela på trav för att sedan vinnan dem där miljonerna jag har drömt om :P hahaha *Lycka till* men man måste ju iaf försöka för att kunna lyckas.

Har satt upp två tavlor idag...inköpta på plantagen..hihi

jag fick ett litet Cola ryck..lr inte så litet..blev så himla sugen så jag sprang ner o köpte en 2 liters cola..o ja har nästan druckit en liter själv..USCH!

Imorgon är det presentutdelning från Sofi och Markus..hehe Om vi har vart tillräckligt snälla så kanske vi får nått fint från Australien eller Thailand. skriver mer imorgon om det.

Håller på o letar resor...men dom släpps ju inte riktigt än...inte förns mars, april nångång...=(
Ja vill antingen till Malaysia eller Thailand tror jag!

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0