Home sweet home

Tjoho..mår väl lite bättre idag. Inte lika ont i halsen nu iaf..=) men väldigt snorig och dan. Usch och Fy!

Tog mig iaf ner till Ica o köpte lite juice så ja får i mig lite C-vitamin..hihi
Köpte mjölk med o en Pomelo..mumsigt!

Jaha, idag började budgivningen och imorse var den på 1050 000..vi får se var det hamnar..kul o veta vad det blir iaf, även om vi inte köper den.

Hoppas jag får åka hem imorgon o att vi inte börjar med grupparbete. Åker nog hem med pappsen då, för han var tydligen i sthlm, vilken lycka!

nu finns min bikini på Salmings hemsida iaf..då gäller det bara att hitta någon återförsäljare också. Men jag kom på att om jag åker in till sthlm imorrn så kanske ja kan kolla dä. Men ja vet inte vad den kostar o den är säkert svindyr. Usch o fy, varför ska allt kosta pengar för? Hihi Spana in om ni vill..
www.salmingunderwear.com o den heter Sicily

Johanna panna, ja saknar dig, för ja har inte pratat med dig på hela helgen tror ja. Ringde förut men din lille lillebror sa att du var på staden..snacka om att jag blev förvånad *lr inte* ;)

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0