Badtime..

Jaha, idag är det då fredag och 2 veckor kvar tills man får nya pengar. Jihoooo
Då skulle jag vilja åka till GBG och shoppa lite..men va fan, jag måste spara! But I can´t.

Sitter här o käkar frukost och väntar på "Våra bästa år" på tv =) 30 min kvar.......

ska åka o träna sen när sofi och Markus ringer..På söndag ska vi nog till badhuset med Casper och Wille. Länge sen jag va där..hihi Men hur ska det gå med mina fransar? jag får vara försiktig. hihi

Jag hittade en alla <3-dag grej igår, men de vill inte en kille ha..men han måste  hahaha ;) Vi får se vad som inhandlas till världens svåraste människa på världens svåraste dag..haha så töntigt också att alla rosor blir 10 ggr dyrare också.

Pussssssssss, kommer nog mer senare hehe

Kommentarer
Postat av: anna

Hej tjejen!!
allt bra med dig??
händer i ditt liv då??
kramar anna

2007-02-09 @ 10:35:51
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se
Postat av: anna

Haha hemma i norrköping trevligt..
Joo då med mig är det okej.. Ska iväg till Köpenhamn imorgon överdagen har en auditon..
Hur mår familjen då?
kram

2007-02-09 @ 11:11:14
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0