Venke VS. Faster

Hello everybody!

Idag är jag så duktig att jag har tagit tag i min tvätt...men jag har det värsta att vänta när jag åker hem till norrköping. där är det ungefär 10 ggr mer tvätt än här. *Suck*

Har haft förläsning idag 9-12, sen skulle jag gå o prata med studievägledaren, men varje gång jag är där är hon antingen på konferens (som idag) lr sjuk lr va fan vad som helst, men hon är aldrig på sin plats. Jag säger ju det..man får aldrig tag på rätt personer i stora organisationer.

Har jobbat både måndag och tisdag o ska hoppa in extra imorgon 12-20..bra med pengar. När man ändå är där så kan man ju köra ett längre pass för en gångs skull.

Måste berätta en rolig historia.
Var hos Veronica o pluggade igår, o då sa hon att hon kunde skjutsa mig till jobbet för det är ändå på vägen, för hon skulle hämta sin mamma på Arlanda. Sen ringer jag till henne efter att jag slutat jobba o hon bara:
V - Asså, vet du, jag åkte till Arlanda heeeelt i onödan
A - Jaha, vaddå då? Skulle hon inte komma hem idag?
V - Asså, hon sa för en månad sen att hon skulle flyga till Skavsta och tror att jag ska komma ihåg det. Fatta att hon sa de för en månad sen.
A - Hahahhahahahahah...

Så hennes mamma fick snällt sätta sig på bussen upp till centralen så fick venke hämta henne där. Stackare! Men jag är inte förvånad. ;)

Venke är ungefär lika yr som min faster..och ni som känner henne , Jaaa, ni vet hur faste är ;)

Ikväll ska jag dricka mitt vaccin. Fy fan! Hur sa detta gå? Det ska smaka hallon sägs det, men det är frågan. Jag kommer nog spy hahahah Och man får inte äta eller dricka varken en timme före eller en timme efter.

Undra om jag ska gå ner till Ica o handla mat. Har en köttfärs i frysen, men som sagt så hatar jag fryst mat. Tiiiina, är så krångligt. Tar sån tid! För jag vill ha mat NU!

Men vi hörs! Kanse uppdaterar senare ikväll igen...har ju inte så mkt annat för mig ;)

Putte, kan du ladda hem: ONE REPUBLIC - APOLOGIZE

Pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, så där gjorde kristian när jag och hedvig var i barcelona. han åkte med till arlanda fast vi var på skavsta =)
haha

PUSSS

2007-12-12 @ 20:03:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0