Utgång igår..

Nu ligger jag och myser själv i min säng i Sthlm. Köpte mig lite adventsfika, 2 lussekatter och cola. Mmmmm, lussekatter är ju så himla gott. Det ska jag nog baka en vacker dag.

Igår blev det utgång på Wasa. Alltid lika trevligt när man är med rätt folk =) Vi rockar loss. Tyvärr var detta band inte lika bra som sist. Förfesten var hemma hos oss, och det var Jag, Johanna, Sara, Sofi, my lovely boy, Martin och Polla. Vi hade trevligt i början, sen hände lite shit, och sen var vi på topp igen.

Vi har fått en liten inneboende där hemma vid namn Sofi. Mycket trevligt, men jag är rädd att hon kommer skämma bort min käresta där hemma i veckorna när inte jag är hemma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0