Tur att jag har min vän...

...datorn, när både TV´n och stereon sviker.
Helt plötsligt försvann kanalen när jag satt o titta på TV. Så skulle jag hoppa in i duschen och ville lyssna på radion då. Men så funkar inte den heller =(

Vad är det som händer? Spökar det eller är det byggjobbarna som har sågat av nån kabel? Hahaha

Jag hade inget annat val än att skriva ett till blogginlägg ;)
Har precis käkat frukost. Undra hur mkt jag måste äta, för jag vet inte när jag får min lunch på jobbet ju?! Man kanske skulle ta o åka ner lite tidigare och gå en sväng o kolla på paket till syster. Men vad vill hon ha?

Jag har förresten en idé om en julklapp till pappa. Kanske skulle facebooka lite o maila syster.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: jaha, nää det har jag aldrig druckit faktiskt... kan tänka mig att det är riktigt äckligt =) hehe stackare.

Önskar dig en bra lucia!

PUSSSSSS

2007-12-13 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0