Telia VS. Comviq

Dagens outfit. Kom igen - ingen bryr sig om ni inte har något vettigt på kroppen. Inspirera istället för avskräcka. T-shirts, koftor och gamla jeans har vi alla i garderoben!

Detta var det bästa jag läst på en annans blogg idag! Så klockrent.

Jaa, och till mitt livs nästan största misstag.
Då jag ändrade från Comviq till Telia. Jag fattar inte hur räkningarna kan bli så förbannat höga eftersom jag ringer gratis till dom flesta i min krets. De enda som inte har telia lixåm är väl, Erika, Syster, Johanna och Matilda, av dom som jag brukar ringa. Plus att jag ringer gratis hem till mamma o pappa. Fick en räkning på 430 kr. vad skulle den ligga på om jag ringde för minuttaxa lixåm? Ååååh..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klaga inte så mkt =)

2007-12-02 @ 18:21:44
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Johanna

hahahha, det där om dagens outfit var skoj och så rätt ;)

2007-12-02 @ 18:40:55
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0