Spricker planeringen..

Idag var jag först uppe innan tuppen, men sen somna jag om när mitt lilla hjärtetroll kom hem efter att ha jobbat natt. Sov enda till 11.10 då mamma ringde och väckte mig. Men de va väl lika bra de. Hon undrade om jag skulle med till syster i Linköping..men no no jag var inte klar på långa vägar. Jag är inte ens klar nu..haha har bara legat o latat mig, duschat,på med nytt nagellack o nu planerar jag maten.

Jag hatar att laga fryst mat..lr lixåm när man inte har nått i kylen utan köttfärsen ligger steeeeeeeenhård i frysen. Då spricker min tidsplan när man måste hålla på o tina + att jag inte kan micron här hemma så de brukar sluta med att maten kokar där inne. Men idag blir de nog köttfärs..har tagit fram en sån klump nu iaf. =)

Ska väl iväg hem till mamma o pappa o hämta kvittot till min kamera. Det måste va nått speciellt när mammor letar. Dom hittar alltid allting..varför gör inte pappor de? Nee, de kan inte leta. de lyfter på ett papper och om det inte ligger där så tänker dom att det knappast kan ligga underst i högen. Jaaa, typ så tänker ni killar.

Om jag skulle make-upa mig lite så ska jag väl dra iväg. Ska möta Matilda vid 16 på staden också för då slutar hon. Hon skulle visst köpa lite julpynt..Nån mer som vill med? Just Call Me!
Just det..måste förbi Bik Bok o reklamera min tröja som har typ 1000 hål. Men jag har inget Kvitto så önska mig Good Luck!

Sen har jag nog uträttat det jag ska för dagen. Så kan jag gå hem o sova sen igen :P Neee, inte riktigt.

Pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha vem har sjukhus som sin bästevän? du kan bli snittad anna, o sövd om du vill. Såklart du vågar. Mer barn åt folket haha

2007-12-08 @ 20:12:47
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0