Plugg till 120%

Denna vecka gäller bara tentaplugg, tentaplugg och ännu mera tentaplugg. För jag ska fan i mej klara denna tenta. Inga med U, tack!
På fredag är det alltså dags igen för ännu en tenta, denna gång i finansiering. Känns väl sådär..haha helt OK innan i fredags, men sen drog han upp tio tusen saker till vi ska kunna. mohahah!

Ska åka in till Carro imorgon i Solna och plugga hela dagen imorgon, säkert onsdag och torsdag också. Torsdag är det även jobb, och fredag också för den delen.

Sen får jag åka hem och sen vet jag ju inte om jag får läsa nästa kurs. Skulle va skönt om jag fick det, så jag inte hamnar efter, men ändå inte, skulle så gärna vilja vara ledig..skönt över jul också.

Har inte köpt en enda julklapp. Ooooppss..men det är ju några veckor kvar! Wiiiiiiiiiiiii, sen är det JULAFTON!

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0