Nyårslöften?

Undra om man skulle dra till med nått nyårslöfte i år. Jaa, alltså det behöver ju inte vara så seriöst som att inte äta godis på ett år, för det har jag ju redan haft 2 eller 3 ggr.

Nee, jag har tänkt  lite och kommit fram till 2 saker:
- Bara shoppa sånt som jag verkligen VILL och BEHÖVER ha och inte bara för att jag ser en klänning för 149 kr så köper jag den för att den var billig. Kom ihåg, bara sånt som jag vill och behöver!
- Sen har jag upptäckt att vi har blivit dåliga på att fota. Hallå, varför då? Det måste vi se till att ändra på. Det kommer ju iaf börja bra, för vi lär ju ta massa bilder i Kambodja. Alla våra partybilder som vi jämt tog? Kamera nästa!

Kanske fyller på under dagen som går.

image90


Pussssssssssss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mitt nyårslöfte är/ska bli mer miljövänlig. Köpa mer ekologiskt, släcka lampor, sortera. Macke sitter här och säger att det där är ditt löfte inte mitt men det ska vi nog bli 2 om.

Kankse nått för dej med?

GOTT NYTT ÅR.

2007-12-31 @ 20:19:49
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: sandra

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!!!!
Hoppas du har en super bra nyårsafton!
Låter som bra nyårslöften. jag har inte bestämt mig för om jag ska ha något ännu =)

Pussar

2007-12-31 @ 22:14:32
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0