Nintendo Wii

Äntligen har jag återigen tillgång till en dator =) Eftersom datorn hemma i Norrk. är inlämnad så har det därför inte blivit någon uppdatering över helgen. Men denna helg ska jag försöka ta med mig datan upp, för på onsdag är det jullov. Wihoooo*

Jobbade idag 17-21, eftersom att Erika är sjuk. Så hon ska ta mitt pass på torsdag och sen lyckades jag byta bort min fredag. Så jag är åter i Norrköping på onsdag om det går som planerat. Har dock bokat buss hem på fredag så jag ska försöka boka om den till onsdag alltså. Underbart.

Fick stå ute o vänta på bussen i 20 min. nu på kvällen när jag skulle åka hem från jobbet. Gissa om jag frös. Shit, det var nästan så kallt att mina tänder frös.

På torsdag kanske det blir julbak? =) Skulle vara gott med en rikgtigt seg och god kola. Någon som har ett gott recept?

I lördags köpte vi julgran. så vacker den blev. Och ja, jag vet att du valde granen och är jävligt nöjd. Men de får du vara.

jag valde att även köpa ett Nintendo Wii och konsEkvenserna av detta är extrem träningsvärk. Det är ju nästan pinsamt att säga, men jag går in för det så hårt och slår som en tok och då blir de så att jag får stå ut med lite träningsvärk. Det pinsamma är ju att det är helt sjukt att få träningsvärk från ett TV-spel. Har ont i ena skinkan från bowlingen och i axeln o skuldran från tennisen. Hahah

Familjen Frank kom visst och våldgästade oss på kvällen också. Hörde rykten om några föräldrar, men sen dök visst the whole family upp..t.o.m. Robban. Hör och häpna.

Framåt halv 11 så blev det riktig bowling, tyvärr har jag inget roligt att berätta så nu säger vi istället GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni måste köpa mario and sonic at the olympic stadium eller va tusan de heter. det är massa olika sportspel mkt roligare än det där sportspelet man får från början =)

PUSSS

2007-12-18 @ 14:38:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0