Mögel..

Jaha, som ni ser så har jag ändrat min header. Hahahhaha jag vet att det inte ser bra ut än iaf..skulle vilja ha den större, men hallå jag fattar NOLL!

Jag har ju inte så mkt o skriva eftersom mina dagar från typ 9-18 består av plugga och där emellan lite skitsnack.

Fick middag hemma hos Carro idag. Det roliga var att hon frågade om jag ville ha middag o ja bara OK.
Sen när hon skulle skära fläskfilén så lukta den skumt men vi vet inte om de va av vakuumet eller att den va dålig. Den hade gått ut dagen innan dom hann frysa in den. haha Paprika som vi skulle ha i grytan hade möglat, men hon hade 2 till ;) Sen skulle vi ha nån korv i och den gick ut den 1:e december, men den luktade normalt.
Jaaa, och än sålänge lever jag ju..får se efter natten..kanske blir magsjuk lr nått?

Nu börjar Desperate igen!

Puss och natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0