Lista..

God Morgon!
Vad underbart o vakna med halsont o ont i huvudet. HOppas det blir bättre..har hällt i mig varm O´boy, den sista vi hade hehe! Får ju inte bli sjuk, ska ju jobba på fredag och lördag o så åker vi ju snart.

Kl.12 idag står det TVÄTTID på schemat, så det är väl bara att göra det. Välbehövligt kan jag ju säga. Det är ganska skönt o tvätta ändå. Men efter nyår ska vi få en tvättmaskin och ha här hemma. Skönt, då kan man tvätta lite när man vill..så behöver man ju inte spara hööööögar av tvätt. haha

Igår var det Julafton. Fick mycket fint av Tomten, så här får ni en liten lista
- Glöggmuggar
- mandel och russin skålar
- Glöggvärmare X2, ska dock byta ena
- strumpor X3
- Duntofflor
- Satinlakan
- Pengar, både Svenska och Dollar
- Presentkort
- TV-spel X2
- Lotter men vinst på 70 kr (än sålänge)
- Biocheck
- Mascara
- Neccesär
- Solskyddsfaktor
- Dunväst från MQ

Vi hade ju vår lilla uppesittarkväll i söndags och spelade vårt lilla spel och då vann jag:
- Sparbössa
- Tändare
- Rattmuff (som jag själv hade köpt hehe)
- En söt prydnadsgris

Jaa, tror jag fick med allt!

Nu ska jag samla ihop tvätten..måste nog gå minst 2 ggr för att få med allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0