Kvitton..jävla papperslappar

Jag ska börja spara ALLA mina kvitton i ett kuvert lr nått..inte bara på teknikprylar, utan på alla kläder man köper etc. Eftersom reklamationsrätten är 3 år så måste man ju alltså spara dom i 3 år. Men huuuuur många gör de? INte jag o det fick jag ångra today.

Skulle ju reklamera tröjan på Bik Bok, och eftersom jag inte hade kvitto så skulle jag få tillgodokvitto. Faaaan, jag ville ju ha pengar. Skulle behöva de nu. Aaa, o sen så hittade hon en lila på lagret o såg att dom hade haft rea 50 % på dom, så då skulle jag bara få 150 kr tillbaka. Så jag övervägde o laga tröjan istället, men så blev det att jag tog den lila koftan. Då har jag ju iaf en hel och har heller int förlorat ekonomiskt på det. Gooood!

Så nu alla mina vänner:

Spara era kvitton för all framtid!

Tänk om alla hde likabra kassasystem som MQ, om man är medlem där så ser dom ju alla köp man gör och i vilken butik. De skulle vara suuuuper!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jobbit, men det va ja det ja sa=( Puss

2007-12-10 @ 22:28:21
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0