Köp, köp, köp...

Sara jag har hittat en sak som du bara måste köpa efter i lördags när du drack moserande vin.

En Champi Chute ska du investera i..finns på www.coolstuff.se

"Fäst Champi Chute på flaskhalsen och haka skärmen i korken, öppna sedan som vanligt så korken skjuts iväg för att sedan sakta singla ner och slutligen varsamt lägga sig tillrätta på marken. En tidigare hastigt överslätad smäll har förvandlats till ett stiligt wooooosh och du framstår som värsta champagneproffset. Och värsta champagneproffset - det är finfint att vara. "

Den kostar endast 59 kr.



Pusss igen, förmodligen sista gången jag skriver det för ikväll, för nu är det toatajm och sen soooooooova som gäller.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha det låter bra det! ;) får gå in o kika lite :p

2007-12-04 @ 22:18:18
URL: http://saralindahl.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken fin header!! de var väl den bilden du hade på ditt betalkort med va har jag för mig?
lycka till på tentan. plugga på vännen!pusss

2007-12-05 @ 15:08:52
URL: http://www.sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: jaa förstår att du längtar efter helgen nu. usch... stackare. men det är inte lång tid kvar nu...
jaa vi måste verkligen ses snart... helst innan jag åker ju... den 20 dec åker ju jag iväg... sen åker ju du iväg med. så vi måste verkligen ses innan!!!!
PUSSSSAR!

2007-12-05 @ 21:27:02
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0