Julmys, 4-års mys och tävling

Yes, nu går vi mot ljusare tider igen ;) Wohoooo, men de lär ju dröja innan ljuset kommer iaf.

Igår var de julmys(?!) här hemma. Inte så himla juligt, eftersom nån hade glömt köpa glögg, vi hade inga pepparkakor lr lussekatter. Nej nej, vi åt Thai från Spicy Hot och klockan kvart i nio fick vi för oss att åka o köpa spel.
Så jag och Johanna drar till Maxi och hem kommer vi självklart med ett spel, Rita och gissa.
Vi två mot guysen och vilka vann tror ni? Girlsen! Stooooooooort, lr dom knappade ju in på slutet.



I fredags firade vi 4 år. Wiiiiiiiiiiii... Jag fick 4 rosor av mitt lilla hjärtegull.



Träffade Sofie igår också..åkte till IKEA och fyndade lite och sen köpte jag även en tröj/klänning på MQ. Jag tror att MQ har börjat bli min butik..haha Det är typ där jag handlar och självklart på jobbet också. Sofie köpte självklart lite julklappar också.

Förresten så tar tävlingen på jobbet slut idag. HOppas hoppas vi vinner igen. 500 kr skulle inte vara fel. Jag har ju hängt undan en del..haha

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0