Hissa och Dissa 8

Nu var det väldigt länge sen jag körde en Hissa&Dissa..så här får ni!

Idag är det en vecka kvar tills vi åker och det betyder att vi ska dricka sista dosen av drickvaccinet. Och ni som läste för 2 veckor sen vet vilket problem jag hade.

Alltså har jag idag kommit fram till att dissa alla drickvaccin, vem fasiken kom på detta? Fatta o få en unge att dricka det där. Ok, barnen skulle dricka 0,75 dl, men ändå... Men jag måste beröma mig själv för jag var jävligt duktig idag asså och fort gick det. När jag drack fokuserade jag bara på o dricka, jag tänkte hela tiden, drick, drick, drick.

Hör och häpna. Spruträdda annan vill idag hissa sprutan som vaccinsgrej. Jaa, va fan stick i den så är det över. Man får iaf inga kväljningar av skiten. Men jag undrar om ändå inte tablettform är det bästa. Beroende på storlek på tabletter.

Jaa som ni förstår så hatar jag sjukhus, vacciner o allt vad det heter. Neee, kroppen läker bäst själv! Oftast!


God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0