Hissa och Dissa 7

Idag vill jag hissa min kära stad, Norrköping. För att det är så himla mysigt och fint under vinterhalvåret. Annars också såkalrt, men det är så mycket ljus överallt..träd som lyser marschaller, alla snöflingor lr va det är över södertull m.m. m.m. Så himla mysigt.

Och nu så vill jag dissa Sollentuna. Så himla tråkigt..det enda jag har sett är tusen marschaller som står på refuger och i rondeller och sen ett enda träd som lyser. Och det lyser nått så fruktansvärt fult. Blått lyser det! Fyyyyyy. Satsa på lite mer ljus, hallå. Var är julstämningen lixåm? Sen finns det ju såklart i köpcentren, men kommunen måste ju satsa lite..
Neee, hoppas ni skäms, för så fult och tråkigt är det. HA!

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0