Hissa och Dissa 6

Det var nu länge sen jag körde en Hissa och Dissa. Så nu är det dags för det.

Jag måste Dissa mig mamma idag. Sorry, men jag blev besviken. Igår hade jag nämligen namnsdag och självklart fick jag paket =) MEN, jag fick en bok som jag önskade mig, en triss och sen en Geisha-chokladkartong. Men hallå, jag tål inte nötter mammi och det vet hon mycket väl. Det var elakt av henne, eftersom jag tycker om Geisha så mkt.

Vad ska jag Hissa då?
Jag får väl ta o hissa min kära mor också. Hahah hon är ju trotsallt värd det tycker jag. Min lilla "Curlingmamma" som gör allt åt mig o min syster. Men pappi får också vara med på ett hörn! Love youuuuu

Kommentarer
Postat av: Franka

Geishan var jättegod!;) Inte många bitar kvar nu efter att polla va här igår!

2007-12-11 @ 05:00:21
URL: http://franka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0