Hissa och Dissa 5

Dags för Hissa och Dissa!

Eftersom jag tycker att det är så fruktansvärt svårt att förstå sig på hur man ändrar sin bloggdesign, så har jag valt att dissa detta. Och speciellt den usla förklaringen, som finns upplagd. Som tur var hittade jag en tjej som hade förklarat detaljerat, men nu är det så att hon inte skrev vilken strl man skulle ha på bilden och hur man får den större på sin sida. Det är därför min sida ser ut som den gör ;)

Jag måste härmed hissa lunarstorm som ha en enklare förklaring på hur man ändrar sin design. Det är så sjukt, blir man bara trögare med åren eller är det så att blogg.se har en svår stilmall? På Lunarstorm kunde man ändra massa och göra jätte fina sidor. Kommer ni ihåg skunk.se också..shit där minns jag att när det var jul hade jag snöflingor som singlade ner på sidan. Var man smartare förr, lr kanske mer datanördig?

Hoppas nån "viktig" person läser detta och försöker göra stilmallen enklare eller framförallt "lathunden" med lättförståerlig.

Pusss pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0