Hissa och Dissa 4

Då var det dags för en Hissa och Dissa igen. Varje dag tänker jag på flera saker som jag ska hissa och dissa, men nu är jag tom i huvudet.

Jag skulle vilja Dissa stora företag som har en sån stor organisation där arbetsuppgifterna är så otydliga och ingen vet vem som ska ta beslutet och man skickas runt hit och dit. Va fan tillslut orkar man inte mer och då vill man bara tala med en jävla chef o så får man som man vill sen oftast. Det är iaf min erfarenhet. Dock är min erfarenhet inte superstor inom detta område. Men jag tänker på då när mmin mobil hade vart inlämnad 3 ggr och tillslut skulle jag få en ny, en pissmobil som jag inte accepterade. Tillslut ringde jag personligen till nån chef hos Samsung och fick min vilja igenom. Just det! Stackars killen i butiken som alltid fick ta min skit, när jag kom för att lämna in min mobil. En uppmaning: Outsourca inte era organisationer!

Idag ska jag HIssa, jaaa, vad ska jag hissa? Jag hissar mig själv helt enkelt, lr neee, jag hissar min underbara pojkvän, Kenneth Frank. Ja, jag vet att det blir Anna Frank om vi gifter oss ;) Det var det tal om igår..de gick ju tydligen bara inte. haha Men vad skulle jag göra utan dig? och vad skulle du göra utan mig? Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hehe ok.. jaa ja vet inte vad du kan göra för att få den billigare faktiskt?
har inte så stor koll på mobilt längre, eftersom ja inte jobbar med det...men de där abg du har bör ju vara de bästa för dig iaf.

gott med advents fika..de har inte ja fått något :(

pusss

2007-12-02 @ 22:49:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0