Halsont..

Igår skulle det ha blivit utgång, men inte för min del. Nej nej, jag hade ´huvudvärk och sviiiiin ont i halsen, kände mig helt tjock i halsen. Kände mig bara helt seg också. Så jag tvättade hela dagen igår och sen åkte vi till La Uva o hämtade mat.

Åkte sedan hem till mamma o pappa o åt den där för att jag skulle sno lite O´boy ifrån dem. Men när vi åker hem och går upp till lgh så glömmer jag den i bilen, men de kommer jag inte på förns det är försent och bilen längre inte är hemma.

Så hittade jag en påse i skåpet med chokladpulver och då tänkte jag..den måste det vara O´boy i, vad skulle de annars va. Men det såg så sockrigt ut, tänkte om det var nån såndär konstig O´boy lr om nån hade blandat i mer socker. Jaaa tankarna gick. Men jag bestämde mig för o prova.

Så jag värmde mjölken o hällde i det där..nej nej det smakade typ deg.

Jaaa, sen fick jag reda på att det var chokladmousse pulver...UUuuuuhhh



Vaknade inatt vid halv 4 o hade fruktansvärt ont i halsen..kunde inte somna om, och jag bara låg o väntade på att min O´boy skulle komma hem....Tog en Bafucin så det lindrade lite och så gick jag o la mig i sängen o spelade spel på mobilen. Wiiiii
Klockan 6 kom Putte hem med min O´boy...så blandade han ihop den och värmde den.

Det sjuka är att jag knappt känner nått i halsen nu. O´boy gör susen!

Jag låg o tänkte att jag verkligen inte får bli sjuk nu..lr iaf inte få halsfluss, fatta då ska jag till vårdcentralen och sen ska jag käka pencillin i typ 10 dar, då kan jag ju inte sola när vi åker iväg...

Neee, nu ska jag ta mig lite frukost!

Pusss pussssssssss

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

hoppas du haft en bra jul och fått en del av det du önskade dig. jag tänkte ge dig
en försenad julklapp och det är ett tips om att bli medlem på gratisbio. visst låter
det tråkigt men det är det inte. jag tänkte så först med men sedan märkte jag att
den faktiskt funkar om man jämnför med andra sidor där saker och ting är gratis.

på gratisbio.se får du gratis biobiljetter och present kort i några av de populäraste
affärerna. till exempel är på hm vero moda stadium kicks och många många mer.
hur bra passar inte det till mellandags rean ? allt du behöver göra är att bli medlem
sedan lär man sig där inne hur man skaffar poäng ( gratis ) och när du väl kommit
upp i 400 poäng har du din första biobiljett. checka in sidan och testa. själv har jag
nu fått 5 biobiljetter och presentkort på kicks för 700 kronor. så nu tycker jag du ska
ta och testa sidan också. du har ju ingenting att förlora eller hur ? lycka till med det !

ange mig som värvare så får du 75 poäng från mig ; uniqa

här har du länken ;
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563 så klicka dig in och bli medlem

2007-12-26 @ 11:20:15
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0