Gott Nytt År

jag som hade skrivit ett inlägg här igår, men de försvann tydligen...illa!

Åkte till ikea igår med Matilda. Skulle köpa galgar till JOhanna och jag säger att dom kostar 19 kr, för det hängde en sån skylt där över, men icke. Inatt låg jag o tänkte på att det stog fan inte 19 kr när jag scanna in allt. Shit, dom kostade 39 kr, alltså dubbelt så mkt. Men såg att dte är 3 mån. öppetköp, så jag lovar jag lämnar tbx om du inte vill ha dom. =)
Hon skulle ju för guds skull ha 7 paket, så då blev de lite väl dyrt...

Ikväll är det nyår, både jag och Putte jobbar imorgonbitti, så de blir lungt. Men nu fick jag höra att Tobbe och Linda kommer hit lr vi till dom.

Pusss och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0