En underbar resumé

Tentan är nu avklarad och jag var fruktansvärt nervös. Och hur de gick behöver vi inte tala om....Men jag hoppas jag skrapar ihop till ett G iaf!!

Sen åkte jag o jobba o nu så är jag hemma i Norrköping =)

Men innan jag hoppade på tåget hit så bytte jag fakiskt abonnemang ännu en gång. Sorry, men jag bytte tillbaka till Tele2 snackis, som det nya abonnemanget heter. Då ringer jag för 19 öre/min. så fick jag ju en så vacker mobil också..lr inte. Jag vet inte, ska spana in den imorgon o se va ja tycker.

Jag är såååååååå trött. en lång och jobbig dag. Och nu fattar jag ingenting.

Imorgon då mina vänner? Utgång? Hörde några rykten om det. We will see.
Skulle behöva fixa min kamera som helt plötsligt har pajjat. =( Lagom tills vi ska åka till Kambodja. KUL.
Måste köpa juklappar också en vacker jag. men för vilka pengar då? Woooopppss...inga!

Neee, natti natti.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0