Drickvaccin...

Åååååh..shit asså..jag har nästan druckit upp halva vaccinet nu...kommer lite kväljningar emellanåt.
Det känns somnär man hade labb i skolan, man blandade ihop olika vätskor..hur normalt känns de o dricka natriumbikarbonat...neee fy fan assså...

Det går sakta men säkert framåt..mycket är nog psykiskt..

Shit nu har det går 35 min och jag har ungefär 0,35 dl kvar.....jag vill inte mer.......
Men jag startade på 1,5 dl så bra jobbat Anna!

Åååh, jag klarad inte hela. Sorry, men ett par centiliter gick till avloppen.
Sista klunken höll på o komma upp istället och därför valde jag att inte dricka mer för annars kanske jag hade fått dricka om allt. =(

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det du äter.??? förstår inte någonting?

2007-12-12 @ 22:46:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0