Brandövning?

Jaa, va fan håller byggarbetarna på med?
Igår vid 10.15 så gick brandlarmet. Tjusigt..hann komma ut från duschen o lägga mig i sängen o slappa. Sen tjööööt det om brandlarmet. Det var bara o slita på sig kläder och springa ner med blött hår..haha

Idag strax innan 9, gick det igen. *Suck* SOm tur var hade jag vaknat, men jag låg fortfarande kvar i sängen. Ok, jag trodde till 100 % att de var falsklarm igen, men man vet aldrig, så det var bara o slita på sig mjukisbyxorna igen och springa ner.
Försöker dom testa oss i nån slags brandövning lr?
Jag tror att jag skulle satsa på o bli brandlarm, jag är jävligt snabb på o komma ner.
Som "brandkvinna" skulle jag nog va på plats innan branden knappt hunnit bryta ut ;)



Yes, vi ligger runt 30 000 kr plus mot förra året, på jobbet. Hoppas vi vinner denna månad också. *Hoppas, hoppas* Skulle sitta fint med 500 kr i presentkort.



Ååååh, man blir nästa bara mer o mer irriterad. När ska du hitta din egna stil? Hur kul är det...man ser så himla tydligt hela tiden vem du ser upp till...



Nee, om jag skulle stiga upp ur sängen o äta frukost, för jag är fruktandsvärt hugrig. Sen ska jag sminka mig o sen ska jag klä på mig. Jag kan gå o dra mig ända till kl. 16 för då ska jag vara på jobbet. Vad ska jag göra enda tills dess? Seeeeeeeegt. Åka in till stan? Humm...jaaa kanske.

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd att du inte var i norrk.. är ledig idag...
är du hemma ngt nästa vecka?
Puss

2007-12-14 @ 10:43:20
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0