Brandlarm..

Nu har jag jullov! Wihooooo*
Fick släpa på en jädra tung packning. Vanlig väska, väska på hjul med dator o kläder i, en annan väska full med kläder och skolböcker PLUS en påse med julklappar.

Åkte och handla direkt när jag kommit hem ute på Maxi. Så skulle jag bara gå på toa och vad tror ni händer..dom säger nånting i högtalarna och jag lyssna inte, så tänkte jag att dom bara önska god jul lr nått. Nej nej, sen ropar de ut på engelska också och jag hör nånting om fire. Shit, det brinner. Då var de bara o gå ut då. Men tydligen var de någon som hade öppnat en branddörr lr nått, så de va lugnt och alla kunde gå in igen.
Det känns som att brandlarmen förföljer mig.

DÅ DÅ! Det är dt enda vår lärare kan säga. Det är så jobbigt, man klarar inte att lyssna på henne och man får inget sammanhang när hon pratar, då då!

Imorgon ska vi baka julgodis tror jag =)

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0