vecko update...

Matilda, nu får du lugna dig..hur ska ja kunna blogga när jag inte har en dator och inget internet. Men pappa o ja ska nog kolla på en ny dator och bredband tll mig imorgon...jippi!

Shit asså, det har hänt så mkt denna vecka. vi tar en sak i taget och en dag i taget.

Måndag:
Första dagen i skolan och jag sov i min nya lägenhet för första gången. En bra dag helt enkelt. Vi har en superbra lärare så de är ju bra. Jaaa iaf så var jag på Systembolaget i Solna o sökte jobb för carro sa att dom behövde massa. Men njaaa...dom hade haft 2 som provjobbat precis o fått in massa ansökningar hade dom också. Men chefen tog iaf mitt nr o sådär..Jaaa, sen bestämmer jag mig för att helt enkelt åka hem till Norrköping igen. =)

Tisdag:
Promenad på morgonen med Johanna. Gick till Brånnestad o runt där. Mycket bra! Tyvärr den enda promenaden såhär långt denna vecka. Men imorgon kanske jag hinner gå lite. Jaa, sen bär det av till stan och jag håller nästan på o svimma inne på Gina så min älskling pälskling får komma med ett par andra bekväma skor. de blidde helt enkelt gympaskor =) Jaaa, juste jag var ju på staden 2 ggr denna dag. Andra gången träffade jag Sofie och Karin, gick runt o spana lite. Köpte mig ett linne på Vero Moda. Jättefint!

Onsdag:
Neee, jag vågar knappt skriva det, men jag var på staden igen! Haha. Denna gång med Matilda för hon hade lite ärenden. Åkte och hämtade Ester på dagis också..så många söta barn hehe. Sen pluggade jag och packade lite. Självklart tittade jag på What about Brian.....superbra program ju!

Torsdag:
Uppe med tuppen för o åka ner till tåget och upp till Sthlm igen. Skulle träffas o prata lite om grupparbetet. Träffade Morgan ett sväng också, för han åker till Tokyo på Söndag och ska plugga där ett halv år. Good Luck! Letade efter mina söta och underbara gummistövlar, men de fanns bara ett par kvar i 36. tråkigt!

Fredag:
Skoltime igen. Begav mig till skolan vid 9 tiden ungefär och hade lektion till 15.00. sen nämligen var jag på arb.intervju på Dea på Stinsen köpcentrum i sollentuna. Erika som jag bor med jobbar där o hon sa att dom sökte, så jag va där och ska jobba på Måndag nu redan o se hur de känns o om jag duger ;) Sen va pappa så snäll o bokade tågbiljett till mig så jag slapp ta swebuss för alla sista-minuten va slut och dom andra biljetterna är så dyra. herre guu 445 kr för att åka 16 mil. det är inte klokt. jag räknade ut att det är 3 ggr så mkt som att ta bilen. Självklart väljer man väl bil då om man har den möjligheten o om man vill köra i sthlm. Ok att man kanske får lägga till Parkering, men ändå.

Nu ska jag äta! Pussss och Gó kväll!



Kommentarer
Postat av: sandra

Jasså, men kan du inte fråga din mamma va dem hette :)
Låter som du har haft fullt upp i veckan. Hoppas du får jobbet, de e ju alltid bra med ett extra jobb!
Ha de bäst.
puss

2007-09-01 @ 09:43:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0