Shoppingtur i malmö..

Fan va du tjatar Matilda! Om precis allting, du är som min morsa....haha nee ja skojja. Ok, Jag ska blogga sen ska ja väl försöka med medlem i Facebook om jag förstår....

Vart på ikea idag o kollat graderober...hittat två st. den bästa skulle va den som var en hörngarderob så man får plats med dammsugare o så där inne, ett litet städskåp. Men en med skjudörrar är ju snyggare. jaaa svårt val.

igår va ja hos frisören...så snygg jag blev asså. Som vanligt ungefär ;)

Imorgon åker jag mamma o syster till Malmö för en shoppingtur hela helgen. pappa åker ju till Berlin så. Så ska vi äta på en jätte mysig restaurang, Elyssé..dom serverar fondue där. hihi

Ska lägga in lite bilder från Sthlm nu tror ja...
va dum ja är..dom är ju på den andra datan...kanske kommer in ikväll då...

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0