Malmötripp och Gummistövlar

Jag är på jakt efter ett par snygga gummistövlar, för när vi var i Malmö såg jag ett pa skit snygga, svartvita med blommor på o sen en mudd upptill, för endast 199 kr från Bolagret. Men de va slut i min storlek. Så typiskt.

Nu sitter ja o letar efter några på internet och ja hittade några fina på www.have2have.se
När man söker på google, så kommer man ju bara till alla bloggar som har skrivit om gummistävlar hur kul är de......

Igår kom vi iaf hem från vår shoppingtripp i Malmö, åkte i fredags. Det var nån festival där nere, så de va massa folk o marknad o karuseller. Sara, den där roliga karusellen va där...den för 100 kr.
Köpte iaf ett par stövlar till hösten och sen ett linne. så lite blev de, men inte mkt. Hittade en skitsnygg klocka på Village där nere, men ja vet inte var ja ska ha den o sen tänkte ja att ja lika bra kan köpa den här i stan istället.

I lördagskväll var vi på den mysiga fonduerestaurangen, som vi har varit på en annan gång, det var så gott..så får man 8 såser till, men godast är vitlökssåsen. haha o så en efterrätt till detta. MUMS!

nee, om ja ska fortsätta leta dårå, så ja får mig ett par gummistövlar.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, den karusellen glömmer man aldrig bort ;)

2007-08-21 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0