Klantarsel.....

Jag blir så trött på mig själv ibland...så klantig man kan vara. Kom just hem från Ikea, var där med tilda o jojo. Köper en stor svart vas för 249 kr, o va fan händer..jo den pajar när ja lägger ner den i bilen. Jag vet att det var mitt fel o att man oftast får byta sakerna, men de känns så fel för de va ju ja som klantade mig, o sen hade vi ändå bråttom hem så ja skulle ite hunnit byta den. Kanske om ja åker nästa vecka, annars får ja limma ihop den. de funkar det med.

Har faktikst vart o tränat både idag och i onsdags. så duktig ja är..ska försöka träna i helgen också..båda dagarna kanske? Vi får se om min ork är på topp, men det handlar inte om jag orkar lr inte, utan det är ett måste.

Var på skänninge marknad igår. Samma skit varje år, men de är mysigt ändå med marknader. Köpte 100 trådrullar för 10 kr och sen en såndär spray man ska ha i håret innan man lockar det så att det håller längre. =) Prutade lite på de, så ja fick det för 80 kr istället för 140. Sen fick ja popcornen för 15 istället för 20 ;)

Ska åka till mamma o pappa o grilla snart o sen blir de nog en lugn o mysig hemmakväll eftersom vi knappt har träffats på 3 veckor. bara på kvällarna o då har vi båda vart så trötta. Men ja skulle vilja vara med o spela Guitar hero för de ska matilda o jojo göra ikväll hehe.

Pusssssssssssss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0