Kändisfest och fyrverkerier..

Jahaja, iförrgår var vi ute o käka med jobbet, o de bjöd självklart, så varför inte ta det dyraste..haha nee då, men de va det ända ja kunde tänka mig att äta typ. Verkligen skum mat på Pappa Grappa. Trevligt var det iaf, satt där o snacka skit i 3 ½ h.

Sen ringde min chefs, killes brorsa o sa att han va på Grand, för han var tydligen med o jobbade på rix fm-festivalen. Så han bjöd dit oss, men de slutade med att det bara var ja o två till som gick dit. Efterfesten var inne på Bishops på övervåningen och det var ju bara vi "viktiga" personer med VIP-kort som fick gå upp där. Hahahah ;)  Kom dit kanske kvart över tio o då hade nästan alla kändisar gått. Tråkigt nog var inte Markoolio där. Men Marie Lindberg va kvar o sen Bosson. Men de va trevligt, de bjöd på skumpa o Gin & Tonic o så buffé. Tråkigt nog så är ju inte jag en champagne drickare, men ja smutta lite titt som tätt o försökte, men de gick knappt ner.

Jaaa, både Jenny och Elin skulle jobba dagen efter så de blev o åka hem nångång där efter 24 snåret. Och jag har vart ledig 2 dagar nu med idag då...så imorgon ska ja jobba o schemat slutar på söndag, men ja tog 2 extra pass mån. och tis. Bra med extra pengar.

Igår då, ja då köpte jojo mobil efter att vi hade vart i kanske 10 butiker o kollat priser, men sen tog hon nog den dyraste butiken ändå. haha En fin tlf blev de iaf o du är säkert nöjd. =)

Så på kvällen gick vi ner till Strömsholmen o käkade o kollade på fyrverkerierna. jag älskar fyrverkerier, det ska ja ha på mitt blivande bröllop om några år sisådär,.....
Mycket trevligt, dock var ju inte Matilda med, men hon får skylla sig själv, för hon missade nått iaf. Jaa men då var de dags o betala o var fan är min plånbok då...jo den är hemma. Oooops.Men snälla sara betalade sålänge så fick hon pengar sen. Sen tog vi trädgår´n iaf..mycket folk, men vi hittade 5 stolar så vi gjorde oss ett eget litet hörn o satt där, men sen fick vi bord efter ett tag. Så de va så trevligt så..liveband var de också som spelade, så de va lite drag på det.

Pussssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

Måste verkligen ses snart.
jag jobbar kväll, mån,tis, fre. Men ja kan onsdag eller torsdag.Vore riktigt trevligt om vi kunde ses någon av dagarna.
PUSS

2007-08-15 @ 08:01:48
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

blogga dååååååå!!

2007-08-15 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0