Ingen ångest, Promenad och Akuten

Igår så jobbade jag och jag kan ju säga så mkt som att jag inte hade turen på min sida iaf. För har jag ut en stor kanna full med blåberssoppa på golvet i hela köket och sen ska jag ta ut tallrikar jaa, då har diskaren lastat dom så högt att några ramlar i backen. Men jag tror att jag fångade 3 st. iaf =)

Jaa sen skulle ja åka till mormor o morfar o hämta en micro jag fick, för vi har tydligen ingen i Sthlm haha. Sen så tror jag nu att min ångest har gått över iaf minskat lite. Fick pengar av mormor o morfar så nu kan man ju säga att ena skorna va gratis =) SUPER!

Ja men hallå, såklart jag ska skriva att vi gick prommis igår också, runt Stensgård o sådär...gick på 45 min. tror ja vi sa. o så hade vi åkt o handlat frukt så efter vår promenad, gjorde vi en fruktsallad jag o jojo. Mumsigt!

Jaa, men tro inte att kvällen är slut här, neee min kväll slutade uppe på AKUTEN! Nee, så hemskt är det inte som ni tror, det va Matilda som skulle dit för hon hade fått en allergisk reaktion som typ 1 på 1000 får...men nån ska ju vara den personen. Jahopp..efter 1½ h så kom dom ut o sa att det inte fanns några rum lediga så hon skulle bara svälja en tablett o nån vätska, typ kortison var de. bara sålänge. sen efter kanske 40 min lr nått så fick vi oss ett rum. dom stack med nålar o grejer, så ja är glad att det inte va ja som låg där. jaaa..tillslut spruta dom in det där direkt i blodet efetrsom den där tabletten hon hade fått inte hjälpte nått, så fick hon ligga ytterligare en timme, jaa så vi kom ju därifrån kl.3.00 och jag hade vart vaken sen kl. kvart i 5 på morgonen. så 22½ h va ja vaken igår då.

När ja kom hem så sussade ja så sött iaf.

Pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0