Fortfarande ångest över skorna..

Jag måste börja med att berömma mig själv. Igår gick jag en timmes promenad med stavar, och idag jaaa då gick jag 2 timmar. först hem från stan med mamma när hon slutade jobbet och sedan en timme till med Jojo. Ujujuj..men tyvärr inga stavar, men de gör inget.

Jaha..jag har fortfarande ångest över mina nyinköpta skor, så här får ni bilder på dom. Blir nog o lämna tbx dom från Bianco för 1200, känns som man kan hitta lika snygga för ett lägre pris, men när jag tittar på dom så blir ja så kär haha.

                               
           Bianco, 1200 kronor                                               Nilsson, 500 kronor

Kommentarer?? Hjääääääääääälp??

Imorgon ska jag jobba, klockan ringer kvart över 5 för klockan 6 ska ja vara på jobbet. Härliga tider..men extra pengar är väl inte fel. Då kanske ja ändå kan behålla båda? :P men ja måste ju spara till kambodja!

Puss o god natt, nu ska ja hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: sandra

Båda var jätte fina! Men ja skulle kanske också lämnat tillbaka de från bianco och letat efter några liknande till ett lägre pris. puss

2007-08-22 @ 09:01:44
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Johanna

Köpte du inte dina på på Nilsons?

2007-08-22 @ 11:17:28
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0