Ångest...

Jag har sådan ångest!

Har självklart varit på stan idag o det slutade med 1 till par höststövlar, t-shirt till hjärtevännen, 2 burkar och ett par jeans. hjälp, ja kan inte handskas med pengar. köpte förresten 2 malar idag också till akvariet.

först va tanken att ja skulle lämna tbx dom ja köpte i malmö, för de kostade ju ändå 1200, men de är ju så fina..så ja vet inte...måste sova på saken. =)

Jag o Jojo gick en promenad och hör o häpna, ja fick med henne med stavar också. Så där gick vi med ett varsitt par stavar lite mer än en timme. Bra gjort! Och såhär ska vi fortsätta hela denna vecka, nu jävlar asså, nu är jag laddad.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: sandra

haha aa verkligen som djurtransport =)
åh va kul med stav gång. hänger gärna på någon dag. tyvärr jobbar jag kväll typ alla dagar denna vecka, men träningssällskap är alltid kul. måste kanske köpa stavar bara med =)
aaa visst var de lite småskoj med arlanda =) ja garva ihjäl mig när jag hörde va hedvig sa. haha

2007-08-20 @ 22:13:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0