24/8-07

Men hallå, lika duktiga som vi har vart hela veckan, lika duktiga var vi igår. Det blidde en promenad, dock inte lika lång som vanligt, lr så var de vi som gick ultrasnabbt. Den här gången var även Matilda med.

Vad gjorde jag igår igentligen?
Jag fixade nytt telefonabonnemang, telia mobil student, så nu fan sandra om de inte funkar så ringer jag o skäller på dig. Fick mail idag att comviq har ett precis likadant abonnemang...men skit samma, nu ringer jag nog mest till teliafolk?

Var snäll och lämnade in bilder åt mormor o morfar igår också ju...så dom är klara på 3 dagar..wohoo. sen kom tilda o hämtade mig i sin lilla peugeot så åkte vi till donken o mötte upp jojo, som kom fian förbi i driven med rille...så komiskt allihop bara. sen åkte vi hem till tilda o på kvällen en prommis som ni redan vet.

Neee, nu orkar ja inte skriva mer....pusssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

såklart de kommer funka =) telia är ju bäst..ler*
hehe, närå, men det abg är faktiskt bra!! skönt att du tagit ditt förnuft till fånga. men du behöll väl numret?
pusss

2007-08-24 @ 12:59:25
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: sandra

Jasså! det var generöst av dem =)
japp, vi måste höras av nästa vecka. puss å kram

2007-08-24 @ 20:30:54
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Pamela

Hej hej.. joo det går bra, känns lite svårt nu i början med föreläsningar.. men antar att jag vänjer med snart.=P
hur är
det med dig då? puss

2007-08-26 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0