Vilken underbar helg..

Måste berätta om igår...
Jag åker ut till mamma och pappa vid 11 snåret för att lägga mig där och sola...precis när jag parkerar kommer jag på att jag har glömt nyckeln. SMART! För mamma o pappa var på väg till gbg.

Ringer bort till johanna för hon sa att hon också skulle sola ut..så jag täntke at hon redan ligger där o pressar..nej nej..jag väcker henne när jag ringer. haha Men jag var så välkommen dit bort. Låg o solade nästan 3 timmar och jag ligger där o bara ingenting händer ju..På er syns de ju att ni fått lite färg o är lite röda. Mmm..just de, skulle nog inte sagt så, för när jag kommer hem och ska hoppa in i duschen så har jag värstaste värstaste ränderna...jag är knallröd upptill på kroppen.

Bilder på min bränna kommer ni säkert få se för lite senare ska jag berätta om Sexpartyt jag var på ikväll med Jojo och såklart fotade vi och ni få nog se. =)

Puss pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0