Uppe innan tuppen

Ojojoj, det här blir en lång dag..nee, kanske inte riktigt men den började tidigt iaf.

Klockan ringde halv 6..mmm jag sa halv 6 och det kommer den göra hela sommaren också. Snacka om att jag fick ångest när jag tänkte så..
Hur ska jag orka? Men de går nog bra..det har ju gått bra de senaste 2 somrarna..man kommer in i det vart efter.

Tog tåget kvart i 7 iaf, så skulle jag köpa busskort sen när jag kom fram till Sthlm. Så ställer jag mig i en lång kö på Pressbyrån, så när de är min tur så säger hon..ne vi har inga busskort bara enkelbiljetter här..du får gå till en annan eller till SL Center..KUL!

Sen så plugga vi lite o nu sitter jag här i Norrtälje. Har precis vart o handlat..jobbigt att gåååååååå, eftersom jag inte har nån bil här nu. Men de är bra..fick lite motion...
Nu när jag började mitt nya liv.. *Host* Bra att starta 1:a April..ett stort jävla Aprilskämt då ju.. ;)

Nu ska ja bara njuta o va ledig resten av kvällen ;)

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0