Trendmässan

Glömde skriva att jag var på trendmässan i Linköping igår med syster..lite besviken, trodde de skulle vara mer kläder och sånt.

Men fick iaf 15 min. massage i en sån där massagestol...det va skönt kan ja lova. Sen så provlåg jag lite sängar..så när jag kom hem så åkte vi till Sova o tänkte beställa en, men vi ska vänta till tisdag för han skulle kolla upp vad det är för erbjudande som ska komma nu på dom där sängarna..alltid bra o få lite rabatt.

 Där har ni den, o den va utsökt, om man kan säga så om sängar..haha Kommer aldrig komma ur den sängen på morgonen hahaha. Så mamma kom på att hon o pappa också ska köpa säng..så då kanske man kan förhandla om ännu bättre pris ;)

Det var allt för mig just nu..pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0