Torsdag 12 April

Slapp åka in till Sthlm idag, så jag och Erika pluggade lite här istället. Ska ju ändå åka in imorgon.

Händer väl inte så mkt annars i mitt liv för tillfället. Bara att jag blir så jävla förbannad. jag har vaknat 2 nätter i rad nu. Igår natt vaknade jag av att några höll på o gapa o skrika, vet inte riktigt om dom festade lr nått..en vanlig jävla tråkig tisdag. Sen inatt vaknade jag av att några spelar pingis nere i källaren.Om jag hade haft nr till störningsjouren så hade jag fan ringt..dom gapa och skrek sådär som killar gör när de går dåligt! Fy för er.

Undra om man skulle gå en promis nu när det är så soligt ute..men de är lite kyligt ändå =(

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0