Studentklänningar

var nere på stan en sväng nu imorse och jag är så avis på dom som tarr studenten i år..massa fina klänningar..så mkt hade inte vi att välja bland. =(

Gina hade några fina, speciellt en fin såg jag där! men som sagt, det var ju 2 år sen ja sprang ut..så jag kan ju bara drömma om dom där klänningarna hahahah
Känns så fel o köpa dom för o bara ha dem...de är verkligen studentklänningar tycker jag..men jag skulle vilja...haha

men nu är det inte långt kvar tills vi åker till Barcelona..så ja vill igentligen inte handla nått förns ja har vart där. men vi får se hur de blir med den saken, för nu ska ja ner o träffa mailda på staden, när hon slutar jobba. trevligt trevligt.

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0