Sorgligt men sant...

Ikväll åker jag upp till Norrtälje igen, eftersom tågen var fulla imorgonbitti. *Suck*
Så nu håller jag på o tvättar, gu så duktig jag är..

Kom på igår att jag inte har vart på stan o shoppat på säkert 2 veckor..så är de när man shoppar upp alla pengar första veckan!  Om 2 veckor är vi i Barcelona o då hoppas ja att jag hittar en hel del..kommer säkert bli missnöjd eftersom ja vill shoppa så mkt igentligen..haha

I fredags iaf så träffade vi tjejerna från klassen kul att alla utom 3 kunde komma, eftersom det bestämdes så snabbt...=) Mkt trevligt..tyvärr får jag erkänna att Johanna vann bowlingen, men jag kom 2:a =)
Käkade tacos o så gick vi hem till mig o lagade här.

Hahha, såg ni Talang 2007? Han slowmotion killen var ju ascool.

Nee nu ska ja fortsätta tvätta...pussssssss pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0