Slitigt..

Ojoj, idag har inte riktigt vart en super bra dag. Kändes så jävla onödigt att åka upp asså.

Först när vi kommer till Universitetet så är det avspärrat för att dom har sprängt bankomaten där inne..helt sjukt. Så går vi..o så blir vi stoppade, nee ni får gå runt vi filmar här. *Suck*  Och där går jag och släpar på mina tunga väskor. Så bestämmer vi oss för att gå till Kräftriket eftersom biblioteket då var stängt på grund av sprängningen.
Det är ingen liten bit till Kräftriket heller..jaa, väl framme så ska vi uppför en trapp och jag sliter och släpar...Och när vi är uppe, upptäcker vi att det inte finns några kontaktuttag. BRA! Bara att gå ner igen.

Gjorde väl inte allt för mkt heller, så de känns som att jag kunde vart hemma istället.. och åkt upp imorgon typ.

Jag och Erika tog bussen till Norrtälje och nu har vi vart o handlat. Bläääääääää.

Kanske ska träna idag..men det är så jobbigt för jag har ingen bil här uppe nu, så jag måste gå över allt.

Nu har jag så ont i hela kroppen så jag håller på att dö. nacke och armar bara värker. Snacka om träningsvärk i armarna.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0