Resväska

som jag har letat efter min efterlängtade resväska. Som en tok..Såg den här hemma först på Väskan..o sen när jag skulle köpa den så var den självklar slut, och hon i butiken sa att dom inte hade några mer lr så.

Har sprungit i Sthlm o letat..ringt till Barkaby. Men icke...ingen har den och hittar den inte på hemsidan heller. men så igår..så gick jag förbi butiken och tänkte bara kolla...ni vet när man verkligen vill ha en sak så kan man gå o kolla flera ggr trots att man vet att den är slut o att dom inte får in fler.

Meeeeen, där var den! Min väska. Fanns 2 kvar och syster ville också ha den..så jag la undan båda två o sen hämtade vi dom idag. Så jag har redan fått en födelsedagspresent hahaah...



Vill ha den lilla bagen också, så man kan ha den som handbagage men den var slut!

Det var allt idag från aktuellt 24 ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0