Och gästen är.......

Idag har jag jobbat och jag är så trött så trött. Klockan ringde halv 6 o ja gick upp tjugo i och åkte vi fem i 6. Japp sen bar det iväg till jobbet..var ju ett tag sen man var där.

och vet ni vem som sov där inatt?!
Ni kan inte gissa......mmmm tänk nu...



...................FREDRIK LJUNGBERG.

Synd att han inte beställde upp frukost på rummet då hade jag lätt sprungit upp med den.. haha ;)

Annars händer det i så mkt idag...kanske kolla på film lr nått..håller iaf på o laga lite mat.

Fick 2 påskägg igår..lr en påskpåse av mormor o morfar med örhängen i från Teneriffa och pengar o lite godis.
Fick även ett påskägg av mamma o pappa..haha visste väl att jag skulle få de iaf..trots att hon sa att ja inte skulle få..pappa hade gömt det i köket bakom en grej. =) Det var pengar och godis i det också. PERFEKT!

Igår på kvällen gick jag och Jojo till Tilda och Ester. Fikade en del..kladdis och donuts o ballerina och sist men inte minst Coca Cola ;) Som Jojo redan har skrivit så rocka vi loss där på dansgolvet i köket och jag lovar..Ester kommer att bli en dansös..hahah Hon kommer va coolast på discona när dom börjar springa där om ett par år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0